10. 12. 2010

Fancy a coctail?..and what about coctail dress?

Přijde mi, že nejvíc večírků, plesů a příležitostí, které vyžadují lodičky, se pořádá v zimě. Takže nejenom, že balancuju a trpím na každé dlažební kostce, ale ještě k tomu umírám zimou a řeším, jak přejít závěje aniž by mi mrazem neupadly prsty u nohou.

Koktejlky jsou klasika, kterou se nedá nic zkazit. Vybrala jsem pár zajímavých pojetí, které mě inspirovaly. Tak snad budou i vás...



Georgia Jagger, dcera slavných rodičů, která mi přijde neskutečně sexy. Zaujala mě volbou žlutých šatů, protože sama jako blondýnka se žluté docela bojím a spíš se jí vyhýbám. Georgia ale vypadá dobře, takže vzhůru do jasných barev! Já jsem vybrala červené koktejlky na jedno rameno a žluté doplňky. Psaníčko z TopShopu je další z mých favoritů, ke kterému už víceméně nepotřebujete žádné další doplňky. Při skládání tohoto outfitu mě překvapilo, jak dobře vypadá kombinace žluté, šedé a červené. Proč se bát barev, vždyť večerní dress code nemusí být synonymem pro černou...





Oblíbená black&nude kombinace. Romantické růžové volány rázem získaly jiskru díky kontrastu s černými dopňky. Kotníčkové boty jsou ideální náhradou lodiček, zejména v sibiřských závějích, jaké máme teďv Praze.  




Znovu  kotníčkové boty tentokrát v kombinaci s košilovými minišaty a boyfriend sakem. Karen Gillian oblékla pro mě asi nejinspirativější outfit, ve kterém se v davu černých rób určitě nedá ztratit. Jen jeden maličký háček...chce to i její superštíhlé nohy.)



Ani klasika - malé černé - nemusí být vždycky nudná. Jessica Szhor opepřila jednoduché černé koktejlky leopardními lodičkami. Já jsem sáhla po nude barvě lodiček a rozhodla jsem se oživit šaty jinak. Inspirovala mě k tomu kampaň Topshop. Zlaté dlouhé náušnice v kombinaci s turbanem ze zebřího šátku budou nepřehlédnutelné, jen to chce odvahu. Měly byste?



image pictures: zimbio.com and topshop.com


Žádné komentáře:

Okomentovat